نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1986
-
الف
+

«کوروش تهامی»: بازیگری تنها حفظ دیالوگ ها نیست/ هنوز راه طولانی پیش روی من است

«کوروش تهامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از نقش های متفاوت خود در سریال ها و فلم ها سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «کوروش تهامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از نقش های متفاوت خود در سریال ها و فلم ها سخن گفت.

کوروش تهامی بازیگر سریال درحال نشر «تبریز در مه» در پیوند با نقش آفرینی کرکترهای متفاوت در فلم ها و سریال ها گفت: بازیگر تنها کسی نیست که دیالوگ‌ها را حفظ کرده و مقابل کمره بیان کند، مهم آن است که بازیگر یک کرکتر جدید را خلق کند، همیشه به این فکر می‌کنم که خودم را با نقش‌های مختلف مورد آزمون قرار دهم و به نظرم هنوز هم راه درازی در این مسیر در انتظار من است. 

بازیگر سریال زیر تیغ در پیوند با نقش آفرینی صحیح یک بازیگر گفت: وقتی یک کرکتر به بازیگری واگذار می‌شود، این وظیفه آن بازیگر است که نقش را به چالش کشیده، ابعاد مختلفش را شناخته و آن را به بهترین شکل ممکن ادا کند.

وی ادامه داد: مطالعه، تجربه، درک درست از شخصیت و تبادل نظر با کارگردان عواملی هستند که به ایفای درست یک نقش توسط بازیگر کمک می‌کنند، طی سالهای گذشته شاهد این بوده‌ایم که بسیاری از شخصیت‌هایی که خوب نوشته شده‌اند توسط بازیگر به خوبی بازی نشده‌اند، این اتفاق زحمات بسیاری را به هدر می‌دهد.

بازیگر سریال «گمشدگان» بازیگری را راهی تمام نشدنی دانست و افزود: بعد از نزدیک به بیست و شش سال سابقه بازیگری هیچ وقت این مسیر را برای خود تمام شده نمی‌دانم، بازیگری مثل یک رودخانه همیشه در حال حرکت است، شخص بازیگر وظیفه دارد تا در این مسیر همواره خودش را کامل کرده و بیشتر به معلومات خود اضافه کند. 

تهامی در گفت و گو با خبرگزاری میزان اظهار داشت: من همواره وسواس خاصی در انتخاب نقش داشته‌ام و پیشنهادات بسیاری را رد کرده و می‌کنم زیرا دلم می‌خواهد در کارنامه هنری ام بیست اثر قابل دفاع داشته باشم و هیچ وقت دوست ندارم که کارنامه دویست عددی داشته باشم و نتوانم از آنها دفاع کنم. 

 

  • بیشتر بخوانید:

بیوگرافی «کوروش تهامی» بازیگر نقش «عباس میرزا» در سریال «تبریز در مه»+تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر